Kven kan få tilbod om hjelpemiddel?
I utgangspunktet kan alle få låne hjelpemiddel om du har behov for det.
Ved midlertidig behov for tekniske hjelpemiddel, kan ein få låne dette av kommunen. Kommunalt hjelpemiddellager har dei vanlegaste hjelpemidla til forflytning og primære behov. Eksempel er toalettforhøyar, dusj/ toalletstol, manuelle rullestolar og rullatorar.
Er behovet for hjelpemiddel permanent må du søkje til NAV og få hjelpemiddel via hjelpemiddelsentralen. Kommunen vil gi deg bistand til å skrive ein slik søknad.
Kommunen har eigen kontaktperson for syn- og hørselshjelpemiddel.
Slik søkjer du
Kommunen tar i mot både munnlege og skriftlege henvendingar vedrørande behov for hjelpemiddel. (Sjå kontaktinformasjon i høgre kolonne)
Det er ikkje naudsynt med ein formell søknad for å få låne eit hjelpemiddel frå kommunen sitt eige lager. Du får heller ikkje eit vedtak om hjelpemiddel frå kommunalt hjelpemiddellager.
Ved langtidsbehov for hjelpemiddel vil du få bistand frå kommunen til å sende søknad til NAV hjelpemiddelsentralen. NAV hjelpemiddelsentralen handsamer søknaden og gjer vedtak i saka.
Etter ei henvending tek kommunen kontakt med deg for å vurdere hjelpemiddelbehovet og gi bistand til å skrive ein eventuell søknad til NAV hjelpemiddelsentralen. Når hjelpemidlet er tilgjengelig for utlevering vil du bli kontakta for nærmere avtale om levering/montering/opplæring.
Pris
Tilbodet er gratis
Klage
Dersom kommunen ikkje følger opp ei henvending kontakt einingsleiar/fagleiar på den aktuelle avdelinga. Ved klage på vedtak frå NAV hjelpemiddelsentralen, sjå informasjon i vedtaksbrevet.